رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

تصادف زنجیره‌ای جاده گناباد - قائن ۱۲ مصدوم برجای گذاشت (۱۱ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۹۲۸۲
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
تصادف زنجیره‌ای جاده گناباد - قائن ۱۲ مصدوم برجای گذاشت (۱۱ فروردین ۱۴۰۳)
ناپایداری جوی و بارش تگرگ باعث تصادف زنجیره‌ای در محور گناباد - قائن واقع در جنوب خراسان رضوی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس پلیس راه گناباد گفت: بر اثر این حادثه و غافلگیری رانندگان ناشی از تگرگ و لغزندگی جاده چهار خودرو دچار آسیب بیشتری شد و تعدادی از سرنشینان مصدوم و مجروح شدند.

سرگرد مجتبی زنگویی افزود: هم اکنون جاده گناباد - قائن به عنوان حلقه اتصال استان‌های خراسان رضوی و جنوبی باز است و تردد در آن جریان دارد.

مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز گفت: از مجموع ۱۲ مصدوم این سانحه چهار نفر برای درمان به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافتند.

محمد حسین اسماعیل زاده افزود: هشت مصدوم دیگر نیز به صورت سرپایی درمان و اقدامات لازم برای آنها در محل انجام شد.

همچنین رئیس اداره هواشناسی گناباد نیز گفت: با توجه به عبور سامانه ناپایدار جوی از جنوب خراسان رضوی بارش‌های رگباری باران همچنان محتمل است.

داریوش شیبانی افزود: احتمال غبارآلود شدن آسمان، وزش باد شدید و به تبع آن کاهش دید افقی در سطح منطقه وجود خواهد داشت که پیش بینی و تمهیدات لازم را برای مسافران و حتی ساکنان منطقه طلب می‌کند.

شهرستان گناباد با جاذبه‌های تاریخی همچون قنات قصبه به عنوان قدیمی‌ترین و عمیق‌ترین کاریز جهان در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد مرکز استان خراسان رضوی واقع است.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->